Domestic Slut

Whole wheat bread with cumin

Posted in Vegetarian by Highway on Ianuarie 18, 2010

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ioana said, on Ianuarie 25, 2010 at 1:50 am

    mi-ar placea sa explici si cum ai facut-o.. ca poze „sexy” nu imi incalzesc cu nimic papilele gustative..

  2. Highway said, on Ianuarie 25, 2010 at 11:12 pm

    Da, da, ştiu că avem de dat explicaţii. Sper ca Rei intervine aici, pentru că a fost artista. Eu doar am copiat mişcările ei. Să vedem ce spune, daca nu, ma ocup eu. Te apuci de copt pâine?

    • ioana said, on Ianuarie 26, 2010 at 3:24 am

      aham.. as vrea sa incerc 🙂


Lasă un răspuns

