Domestic Slut

Burger cu carnati de casa

Posted in Carne, Fast by Highway on Ianuarie 5, 2010

Mi-a fost o pofta uriasa, desi inainte mancasem deja o galetta cu ciuperci si spanac de la taraba francezului. Acesti award winning sausages din Broadway Market te fac sa-ti lingi degetele. Carnatii englezesti sunt fabulosi. Eu inainte nu pofteam niciodata la asa ceva, pana cand am gustat din specialitatile lor.

Fripti pe plita, sunt pusi fierbinti intr-o chifla moale de graham si serviti intr-un servetel. Eu mi-am adaugat deasupra mustar boabe, reteta antica si chutney cu mere. Maxim!

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. ioana said, on Mai 8, 2010 at 1:17 pm

    miaaam! 🙂


Lasă un răspuns

