Domestic Slut

Spaghetti con spinaci e funghi

Posted in Fast, Paste, Vegan, Vegetarian by Highway on Octombrie 19, 2009

Spaghetti-Spinach

Exista ideea asta ca pastele ingrasa – dar atunci stau si ma intreb cum de in Italia, unde fiecare italian mananca o portie de pasta cel putin o data pe zi, nu exista problema obezitatii. Poate tine de modul in care sunt preparate. Sau poate e doar un mit. Oricum ar fi, pastele raman printre favoritele mele. Si ce e cel mai grozav – se pot gati in zeci de feluri… Cred ca singura limita ramane imaginatia.

Aici am combinat spaghete din faina integrala, fierte 10 minute, al dente cu un amestec simplu de legume. Iata cum:

Intai am tocat ceapa solzisori si ardeiul capia cuburi. Le-am aruncat intr-o tigaie cu putin ulei de masline si le-am lasat cam 7 minute la foc mic. Intre timp am scos samburii unui pumn de masline si le-am maruntit, am taiat o ciuperca foarte mare in felii si o mana de spanac fasii. Cand ceapa a devenit transparenta le-am pus si pe ele in tigaie cu jumatate de pahar de bulion. Apoi le-am lasat pe foc, cu flacara medie, inca 7 minute si pe urma am amestecat pastele cu sosul si gata. Se servesc cu niste parmezan ras si cu un strop de ulei de masline extravirgin. Buon appetito!

Spaghetti-Spinach.02

Tagged with: , , , , ,

Lasă un răspuns

