Domestic Slut

Going coconuts

Posted in Vegan, Vegetarian by Highway on Octombrie 16, 2009

Coconut-rice.02

Un alt risotto pentru o masa lejera, suprinzatoare si meat free. Garantez ca felul asta ramane unul de care prietenii tai isi vor aminti ani de zile.

Ceapa verde, un dovlecel, o jumatate de morcov, o jumatate de pastarnac, o mana de mazare proaspata, cateva frunze de varza chinezeasca, un mar de gradina, o mana de orez, jumatate de cutie de lapte de cocos si o bucata de parmezan razuit.

Intai am calit ceapa verde cu pastarnacul si morcovul taiate bastonase subtiri cam 7 minute la foc mediu. Dupa aceea am stins totul cu un sfert de pahar de Martini si cand alcoolul s-a evaporat – se simte un miros distinct foarte placut – am adaugat o mana de orez si am amestecat bine, apoi am acoperit totul cu 3 pahare de apa (la risotto se foloseste cam de 3 ori apa pentru masura de orez). Imediat am incorporat celelalte ingrediente – dovlecelul si mazarea verde si am acoperit cu un capac. Se lasa la fiert cam zece minute. Cand apa a scazut am completat cu jumatate de cutie de lapte de cocos si am pus acolo si fasiile de varza chinezeasca si marul taiat cuburi. Se lasa iarasi la fiert cu capac. E gata cand bobul de orez e bine facut si zeama a scazut.

Se serveste cu parmezan sau emmentaler ras deasupra.

Coconut-rice

Lasă un răspuns

