Domestic Slut

Inimi fripte cu măr, măsline şi cartof

Posted in Pui by Highway on Octombrie 15, 2009

Inimi-misto.02.

Dintr-un motiv obscur pentru mine, in Vest exista un mare scepticism fata de orice forma de carne daca nu este fillet, tocata sau ham. Nu numai ca mi se pare ipocritic (in sensul ca abia in clipa aceea realizezi ca mananci o fiinta si asta devine repulsiv) si consumist (pentru ca o mare parte din animalul sacrificat este aruncat), dar si plain stupid, in conditiile in care parti interne ca inima si ficatul sunt EXCELENTE! In culturile primitive inima era the ultimate bite, rezervata intotdeauna celui mai important membru ai tribului. Iar eu – cand am ocazia sa gatesc si sa mananc asa ceva – simt intotdeauna fiorul salbatic al privilegiului de-a fi animalul suprem, fara sa uit sa fiu recunoascatoare. Este o conexiune aproape spirituala cu animalul ucis, dar ma opresc aici 🙂

Azi am improvizat masiv, nestiind la ce rezultat sa ma astept. Dar tocmai asta este sarea si piperul gastronomiei – creatie pura si satisfactie abundenta la final. Iata ce am facut:

Intai am taiat 3 cartofi rondele subtiri si i-am uns bine cu ulei de masline, sare grunjoasa, piper proaspat macinat si cimbru si i-am aruncat intr-o tigaie antiaderenta. I-am lasat pe fuc amestecand din cand in cand pana cand incep sa prinda o tenta aurie.

Aveam o jumatate de kilogram de inimi de pui cumparate de la macelarul brazilian. Le-am spalat si asa intregi le-am aruncat in alta tigaie cu unt. Le-am lasat la foc mediu, amestecand din cand in cand si am mai adaugat cam un pumn mare de masline direct cu samburi. Spre sfarsit am marit flacara si am stins totul cu un pic de Martini.

Cand cartofii au fost gata si inimile la fel le-am amestecat in aceeasi tigaie, apoi le-am mai lasat pe foc cam 5 minute.

Incredientul secret a fost un mar taiat cuburi si introdus in reteta in momentul in care am amestecat celor doua tigai.

Inimi-misto.01.

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ioana said, on Octombrie 16, 2009 at 2:24 am

    wooow! vreau si eu reteta asta..

  2. Highway said, on Octombrie 16, 2009 at 10:47 am

    chiar acum ma pregatesc sa o descriu. as vrea si eu sa o mai fac. desi aici organele nu sunt deloc populare. majoritatea fac niste fete oripilate daca spui inima sau ficat… noi am gasit la un macelar brazilian.


Lasă un răspuns

