Domestic Slut

Felii de mămăligă de a doua zi

Posted in Fast, Vegetarian by Highway on Septembrie 30, 2009

Mamaliga-veche.02

O chestie superba pentru o dimineata tarzie. Mamaliga ramasa de cu o zi inainte, combinata cu bulion, masline si mozzarella, intr-un mod la care nu m-am gandit niciodata in Romania, dar pe care l-am adoptat rapid dupa ce am gustat ceva similar in Milano.

Usor de tot si rapid. Iata cum: mamaliga se taie in felii groase cat degetul mic. Separat sa prepara un sos din bulion, multe masline fara samburi si frunze de busuioc, la care adaugam verdeturi italiene si piper negru rasnit proaspat deasupra. Fierbem un pic amestecul pana cand bulionul devine ceva mai gros.

Intr-un vas pentru cuptor, uns cu un pic de ulei de masline, asezam feliile de mamaliga intr-un strat, turnam deasupra sosul de rosii si acoperim cu un strat de subtire de mozzarella. Repetam operatiunea: mamaliga, sos, branza. Ok, gata. Se pune la cuptor cam 10 minute, la o temperatura de 180/200 de grade, pana cand branza s-a topit si devine usor aurie.

Trebuie sa gustati macar o data asa ceva…

Mamaliga-veche.01

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ioana said, on Octombrie 3, 2009 at 10:11 pm

    pai si cum le-ai facut? ce-ai pus pe ele?

  2. […] de bacon portughez, niste cheddar si fix 2 oua. Am facut cam acelasi lucru ca la reteta mai veche ‘Felii de mămăliga de a doua zi’, doar ca in loc de rosii cu masline am inventat o umplutura de ciuperci cu bacon. Foarte foarte […]

    • ioana said, on Octombrie 23, 2009 at 5:11 am

      am facut si eu felia de mamaliga de a doua zi si a iesit superb! miam!

  3. Retete cu poveste said, on Decembrie 31, 2009 at 12:32 am

    Promit ca am sa o incerc imediat ce imi revin dupa Revelion. Imi lasa gura apa.


Lasă un răspuns

