Domestic Slut

The Pork Parker

Posted in Carne, Fast by Highway on Septembrie 27, 2009

pork-parker.02

Nu sunt o mare amatoare de porc, dar marturisesc ca am o slabiciune care ia multa lume prin suprindere. A good hot dog.

Mi-au placut wurstelii pe care i-am gustat asta iarna in Berlin. Si mi-au mai placut cei milanezi pe care ii gaseam noaptea pe tangenziale cand ne intorceam din club la ore minime. Dar hot dogii mei preferati raman cei pe care i-am mancat in Londra. Cel mai bun cred este cel din Broadway Market, dar The Pork Parker de langa Observatorul din Greenwich este unul la fel de grozav. Carnati free range, o chifla cu gust de paine buna, ceapa calita pe plita si mult mustar englezesc. Maxim!

pork-parker.03

pork-parker.01

Tagged with: ,

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. catalina kolker said, on Octombrie 2, 2009 at 4:00 am

    Am si eu aceeasi slabiciune !


Lasă un răspuns

