Domestic Slut

Plăcintă de vită cu rinichi şi cartofi zdrobiţi

Posted in Carne by Highway on Septembrie 27, 2009

beef&kidney-pie

Nu mai gustasem niciodata o placinta de carne. Nici nu imi imaginam ca asa ceva exista. Chioscul asta l-am descoperit in Greenwich si m-a atras ca o floare cu polen. Nu am putut pleca de acolo fara sa aleg una dintre placintele geniale pe care cele doua doamne in varsta le preparau. Mi-a fost greu sa ma decid, dar pana la urma am ales-o pe cea care imi suna cel mai exotic.

Incredibil de gustoasa! Placinta in sine e crocanta si se topeste in gura. Are gustul aluatului copt in cuptor pe care mi-l amintesc din copilarie, iar umplutura de carne moale si rinichi tocat este beastiala! Deasupra ne-au pus sos gravy din belsug, adica sosul obtinut din prepararea carnii si langa au adaugat doua bule de cartofi zdrobiti. Trebuie sa aflu mai multe despre placintele englezesti…

crumble-rhubarb-pudding.02

Tagged with: , , ,

Lasă un răspuns

