Domestic Slut

Papară Somerfield

Posted in Fast, Vegetarian by Highway on Septembrie 16, 2009

Papara-Somerfield

Papara a fost unul dintre primele lucruri pe care am învăţat să le gatesc singură, dupa o carte de bucate de Sanda Marin, pe care o aveam în bucătăria unde am copilărit. E o mâncare generoasă pentru că permite o mulţime de combinaţii geniale. Îţi trebuiesc doar ouă proaspete, ce vrei tu pentru compoziţie şi un cuptor încins.

Eu am avut patru ciuperci, un sfert de dovlecel courgette tăiat bastonaşe, o roşie, jumatate de ardei gras portocaliu, brânză cheddar (merge orice brânză veche) şi gloucester (un fel de caşcaval englezesc), patru ouă de fermă şi mărar. Merge ca dish vegetarian excelent, dar dacă preferi poţi adăuga pepperoni, şuncă sau cărnaţi afumaţi tăiaţi felii mici. Eu am folosit aici patru frankfurterşi.

Întâi am călit un pic legumele în tigaie, adică dovlecelul, ardeiul şi ciupercile. Intr-un vas de ceramică pentru cuptor am pus feliile de frankfurters, roşia tăiată cuburi şi legumele din tigaie când s-au înmuiat. Deasupra am turnat cele patru ouă bătute, am amestecat totul cu o furculiţă, am presărat mărar şi brânza rasă si le-am aruncat în cuptor. E gata când arată ca în fotografie. Rei s-a lins pe degete.

Papara-Somerfield_03

Papara-Somerfield_02

Lasă un răspuns

