Domestic Slut

Fasole verde cu beef ham şi chifteluţe de cartofi

Posted in Carne, Vegetarian by Highway on Septembrie 16, 2009

Chiftelute-de-cartofi_01

Ok. Povestea acestui fel e simplă. Încercăm să nu mai mâncăm out aşa de des şi am ales în schimb să gătim ceva din ce am găsit acasă. Cred ca mie îmi plac cel mai mult genul ăsta de provocări. Îmi solicită imaginaţia şi mă lasă curioasă până în momentul în care ne aşezăm la masă.

Aveam câţiva cartofi, nişte fasole verde, o ceapă roşie, o bucată de ham free range, o sticlă de bulion şi două ouă.

Mâncărica de fasole am făcut-o separat. Ceapa, fasolea, fâşii subţiri de ham şi bulionul – puse la fiert pe foc mic, cu un pic de sare şi pătrunjel.

Cartofii curăţaţi de coajă i-am dat prin răzătoare, apoi i-am amestecat cu brânză rasă, usturoi, sare şi pătrunjel şi la cuptor cu ei, într-o tavă antiaderentă sau pe o foaie de hârtie de copt. Când se rumenesc şi devin crocanţi sunt gata.

Noi am adăugat la ele câte un ou Benedict (merg si ochiuri) and voilà!

Chiftelute-de-cartofi_02

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. catalina kolker said, on Octombrie 2, 2009 at 3:59 am

    Super pozele !


Lasă un răspuns

