Domestic Slut

Mazăre dulce cu cârnaţi englezeşti

Posted in Carne, Fast by Highway on Septembrie 6, 2009

Sausages_Pea_03

Ne-am amintit să o fotografiem când aproape terminasem farfuriile. Rei a numit-o cea mai bună mazăre din viaţa ei şi recunosc că şi eu am fost pleased. E o reţetă simplă improvoizată pe loc din ce am avut în ziua respectivă în frigider.Mazărea am avut-o în păstăi proaspete, pe care eu le-am curăţat cu răbdare vreo jumatate de oră. E un proces mai complicat decât să deschizi o pungă congelată, dar merită din plin. Boabele sunt proaspete şi suculente şi trebuiesc ţinute pe foc destul de puţin.

Iată cum am făcut. Am tăiat o ceapă mare în solzişori şi am încins-o în tigaie împreună cu uleiul de măsline. Când ceapa a devenit transparentă, la foc mic, am adăugat cârnaţii Cumberland tăiaţi mic şi i-am lăsat să se frigă uşor. După câteva minute am aruncat înăuntru mazărea şi câteva linguri de bulion, frunze de baby spinach, măcriş şi creson. Apoi am condimentat cu sare de mare, piper roşu şi mărar uscat.

Se lasă pe foc până când bobul de mazăre este făcut aşa cum vă place. Noi îl preferăm semi fiert.

La sfârşit am servit cu brânză cheddar matură rasă deasupra. Bestial!

Sausages_Pea_02

Lasă un răspuns

