Domestic Slut

Legume cu şuncă la cuptor

Posted in Carne by Rei on August 13, 2009

legumecubacon2

Inspiratie de la Mona.

Ingrediente din ce imi mai ramasese prin frigider: vreo 4 ciuperci, o vanata, un dovelecel, o rosie, si o jumatate de ardei. Taiate cuburi maricele si puse intr-un vas ceramic, cu ulei de masline si condimente multe (busuioc, piper, sare, cimbru si alte veredeturi uscate dintr-o punga fara nume). Le-am pus la cuptor pentru vreo jumatate de ora si am observat ca isi lasasera singura zeama… Dupa alte 10/20 de minute am scot vasul si am mai pus niste branza chedar si niste felii subtiri de sunculita (seamana cu sunculita taraneasca din Romania dar nu e la fel). Am mai lasat vreo 10 minute pana s-a rumenit branza si sunca. Intentionez sa iau treaba asta la pachet maine! Are sa fie o adevarata food envy la mine la birou :))

Tagged with: , , , , ,

Lasă un răspuns

