Domestic Slut

Pui in trei culori

Posted in Pui by Highway on August 12, 2009

pui_cu_chips

Pe reteta asta scrie ‘improvizatie’ all over. Am 3 cartofi, niste vinete tinere, rosii si puple de pui. Cand am intrat in bucatarie habar nu aveam ce o sa iasa, asa ca la randul meu sunt curioasa. Felii subtiri de legume diferite gatite la cuptor. Trei culori si trei gusturi care contrasteaza si se completeaza reciproc. Si am avut dreptate. A iesit foarte misto…

Hai sa vedem cum:

Cartofii i-am ras felii subtiri ca de chips, i-am amestecat intr-o tava sau tigaie cu maner metalic cu ulei de masline, sare grunjoasa usturoi zdrobit si rozmarin si i-am pus la cuptor cam o ora, amestecand cam de doua ori, ca sa fiu sigura ca se rumenesc toti.

In acelasi timp am feliat o vanata si o rosie si intr-un vas le-am asezat pe straturi dupa ce am uns un pic cu ulei. Un strat vanata, apoi rosie, un pic de sare, iar vanata si  rosie, sare, un pic de oregano si deasupra pulpele de pui unse in ulei si acoperite cu verdeturi uscate si un pic de sare grunjoasa. Vasul l-am acoperit cu un capac si le-am lasat la cuptor alaturi de tava cu cartofi. Timp de o ora carnea are timp sa se patrunda pana devine frageda, apoi sa se rumeneasca placut.

Tagged with: , , ,

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rei said, on August 12, 2009 at 2:14 pm

    arata superb!!

  2. ioana said, on August 12, 2009 at 3:38 pm

    indeed.. zi-ne si cum le-ai facut pls 😀

  3. Diana said, on August 12, 2009 at 5:23 pm

    Absolut delicios 🙂

  4. Rei said, on August 13, 2009 at 2:03 pm

    va pot confirma eu ca iese genial.. ca am gatit si eu dupa reteta monei… este delicios..


Lasă un răspuns

