Domestic Slut

Omletă simplă de marți dimineața

Posted in Fast by Highway on August 11, 2009

omleta simpla

Una dintre cele mai simple chestii de gatit, la care se pricep chiar si studentii de anul intai, este omleta simpla. Merge genial dupa vreo noapte insomniaca si mai ales in diminetile cand e nevoie de un mic dejun consistent inaintea unei zi lungi. Secretul unei omlete perfecte sta in ingredientele cat mai proaspete. Din cauza asta, desi nu gatesc asa ceva foarte des, cand am tot ce imi trebuie imi vine in minte imediat. Un alt lucru esential este tigaia – este obligatoriu sa avem una antiaderenta, de orice fel este ea, dar care sa nu lase omleta sa se lipeasca de metal.

Aici am folosit trei oua de la gaini crescute pe dealurile pline de iarba de la Valenii de Munte, pe care abia le-am primit, rosii si ardei din gradina, ulei de masline extravirgin, patrunjel proaspat si felii de munschi de vita condimentat. Iata cum:

Feliile de muschi si ardeiul taiat felii subtiri se pun intr-o tigaie antiaderenta cu un pic de ulei de masline. Dupe un minut se adauga doua rosii taiate cuburi carora le-am scos pielea si samburii si cateva frunze de patrunjel rupte de pe tulpinitele lor. Intre timp batem cele trei oua, adaugam sare de mare, piper negru rasnit proaspat si un pic de ardei iute uscat zdrobit bine. Turnam amestecul in tagaie peste muschi, ardei si rosii, incercand sa uniformizam compozitia. Se lasa pe foc mic pana cand ouale sunt facute.

Merge foarte bine cu salata de rucola, peste care am ras un pic de parmezan sau Grana Padano si am stropit-o cu ulei extravirgin.

Tagged with: , , ,

Lasă un răspuns

