Domestic Slut

Smoothie de pepene

Posted in Bauturi by Highway on August 10, 2009

suc_de_pepene

Sunt innebunita dupa pepeni, de orice fel ar fi ei. Si cate chestii superbe pot fi facute cu pulpa dulce! Cand eram mica bunicii mei au intretinut cativa ani o bostanarie din care cea mai mare partea o vindeau toata luna iulie si august. Imi amintesc gramada mare de harbujii grase si cantarul cu greutati. Imi mai amintesc primul pepene mancat pe camp pe care tata l-a ales ca in sfarsit copt. Si cum mancam atunci cu toata fata, muscand direct din felie, cu burtile pline si tricourile patate de zeama lipicioasa si praf de vara.

Vara asta zilnic imi pregatesc suc de pepene si nu ma mai pot satura de el. Scot o felie groasa din frigider, o tai bucati mici si le arunc in blender cu samburi cu tot. El lasa atat de multa zeama incat instant devine lichid, dar pentru ca nu am scos samburii il las cam 3 minute pana cand se omogenizeaza perfect. Este cel mai bun lucru pe care l-am baut vreodata. Nimic altceva decat dulceata si seva de fruct.

Tagged with:

Lasă un răspuns

