Domestic Slut

Pui de morcovi copţi cu usturoi întreg

Posted in Fast, Vegan, Vegetarian by Highway on August 10, 2009

morcovi gratinati 2

Morcovii astia i-am cules din gradina, incat sa fie tineri si nu mai mari decat un deget gros. Au alta dulceata si o aroma minerala de pamant. Personal, poftesc la morcovi in orice forma, dar mai ales copti sunt incredibil de buni. Felul asta este unul vegan, dar are mai multe calitati decat o simpla garnitura.

Am taiat morcovii in doua pe lung si i-am asezat intrun vas de ceramica, rezistent la cuptor. Deasupra am presarat sare grunjoasa, am rasnit deasupra boabe de piper alb, am stropit cu ulei de masline si am adaugat cativa catei intregi de usturoi, in coaja. In plus, marar uscat cat am prins de doua ori intre degete.

Cam 30 de minute la 180 de grade, cu vasul acoperit, apoi inca 10 dupa ce am indepartat capacul, incat ei sa se rumeneasca putin. Se topesc in gura…

morcovi gratinati

Tagged with: ,

Lasă un răspuns

