Domestic Slut

Lipie de seară

Posted in Carne, Fast by Highway on August 5, 2009

lipie

Chestia asta nu are nici un nume pentru ca e doar o lipie umpluta si atat. O vaga influenta mexicana, dar cu ingrediente romanesti, exceptand avocadoul . E delicioasa, cuprinde o multime de arome si texturi si e un fel bun de impresionat prietenii seara la un film sau o partida de Scrabble.

O ceapa medie taiata felii julien si un ardei gras taiat cuburi se calesc usor intr-o tigaie cu ulei de masline. Se adauga fasii subtiri de sunca taraneasca si boabe de porumb. Deasupra am rasnit boabe amestecate de piper si sare grunjoasa. Le-am tinut pe foc mic pana cand ceapa a devenit total transparenta si moale.

Separat am taiat doua rosii cuburi mici, un fruct de avocado, am zdrobit si maruntit vreo trei catei de usturoi si le-am amestecat cu un praf de sare grunjoasa, coriandru si oregano.

In timp ce amestecul din tigaie era aproape gata, am incalzit lipia si am taiat-o in patru. E atat de usor.

Se mananca si mai simplu. Iei lipia, adaugi din amestectul fierbinte si condimentat si peste – rosia si avocadoul proaspete, storci un pic de lime, presezi lipia la loc si gemi de bunatate cand musti din chestia asta…

Tagged with: , , , , ,

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ioana said, on August 5, 2009 at 8:44 pm

    mmmm…

  2. Rei said, on August 10, 2009 at 3:47 pm

    deci asta e lipia magica de care imi tot ziceai 🙂
    arata delicios!


Lasă un răspuns

