Domestic Slut

Tăieţei bestiali de inspiraţie cantoneză

Posted in Paste, Peste/Fructe de mare by Highway on Iulie 28, 2009

noodles

Sa gatesti cu influente asiatice mi se pare cel mai usor, pentru ca e un fel gustos si rapid, care permite improvizatii fantastice. In plus e o mancare echilibrata atat ca texturi, estetica si amestec de arome cat si ca numar de calorii. Sarat, dulce, crocant, moale, lung, chunky, verde, rosu, crud, fiert mixate impreuna in cel mai natural mod cu putinta. Un wok, o flama, sos de soia, o clama de bambus pentru amestecat si betele in loc de furculita, pentru ca prefer senzatie lemnoasa, organica, impotriva unul metal inconfortabil pe limba.

Aici aproape ca fotografia explica tot. Noodles de orez, fierti separat fara nimic, timp de 3 minute apoi scursi de apa. Am calit cativa catei de usturoi taiati feliute subtiri pe lung in ulei de masline, apoi am adaugat ciupercile champignon taiate si ele felii. Ciupercile lasa apa si se tin pe foc mic/mediu pana cand lichidul scade.

Intre timp se taie un ardei gras rosu in cuburi de un centimetru jumate, se taie doi morcovi mici in fasii lungi, se adauga cateva frunze de varza chinezeasca taiate chop, chop si muguri de bambus asa cum sunt ei. Totul se arunca in tigaie alaturi de crevetii mici decorticati si se stropeste din belsug cu sos de soia. Frigem tot amestecul asta la foc mare in wok si cand legumele sunt aproape gata (mie imi plac doar pe jumatate fierte incat sa-si pstreze textura si mineralele) se adauga taieteii si se amesteca inca un minut.

Gata. Farfuri, bete si pentru savoare o frunza proaspata de cimbru.

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. aici,dana said, on Iulie 29, 2009 at 9:58 am

    felicitari, doamna:)

  2. ioana said, on August 4, 2009 at 4:41 am

    suna delicios.. osa imi fac si eu, desi cred ca o sa pun scallops in loc de creveti ca nu imi place gustul de creveti :-S


Lasă un răspuns

