Domestic Slut

Fillet in crusta de piper

Posted in Carne by Rei on Iulie 22, 2009

gratar

Bucataria asta in care intru atat de rar s-a animat dintr-o data. Azi gatesc eu si am emotii. Mona sta la masa si rasfoieste paginile de cultura din The Guardian. Nu am timp mult si nici inspiratie. In drum spre casa am cumparat niste cotlete de vita de la M&S imbracate in boabe de piper zdrobite cu alte condimente. Sambata am luat de la Broadway Market dovlecei, care seamana cu cei romanesti, de un verde deschis. Sunt mai gustosi decat soiul local, verde inchis, cu coaja mai tare. In dulap mai avem cous-cous.

De fapt, nu e mult de spus. Muschiul de vita gata marinat de M&S, uns cu ulei de masline si dat cu un pic de sare, l-am pus pe gratar: 3 minute pe o parte, 3 minute pe cealalta. Dovleceii grilati la fel. Taiati felii subtiri, dati prin ulei de masline si sare grunjoasa cu rozmarin, i-am asezat pe gratar si i-am intors pana s-au inmuiat si au prins pe ei forma specifica de grill.

Daca vreti sa impresionati (ca mine), cous-cousul, gatit simplu (cu unt si condimente provencale uscate) se pune in boluri mici si se lasa sa se intareasca un pic, dupa care se rastoarna pe farfurie.

Merge bine cu vin rosu. Noi luasem un Bordeaux Merlot, tare si sec si am mancat pe jos, intr-un fel de picnic improvizat pe parchetul din camera mea 🙂

Tagged with: , ,

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. bucatar maniac said, on Iulie 25, 2009 at 5:54 pm

    foarte fain blogu tau:)
    o seara frumoasa!


Lasă un răspuns

