Domestic Slut

Ratatouille improvizată

Posted in Pui, Vegetarian by Highway on Iulie 15, 2009

ratatouille

O improvizatie geniala pe care sper sa o pot repeta alta data, chestia asta care seamana cu ratatouille, e o alta din seria mancarurilor gatite foarte usor. Reteta din film e mai complicata si se bazeaza pe stilul straturilor, dar varianta mea e cea mai veche si probabil si felul original de a o gati. ‘Ratatohla’ e un fel specific provençal, la care eu am adaugat cateva cuburi de piept de gaina si am transformat-o din sidedish in cina de miercuri seara.

Pntru asta am scotocit prin frigider si am gasit asa: o vanata, doi dovlecei, doua cepe tinere, patru morcovi mici si o rosie. Toate astea le-am taiat cuburi mari de vreo 2 cm, ceapa in doua apoi in patru, morcovii pe lung apoi felii grosute, rosia am curata-o de samburi si am taiat-o si pe ea. Le-am aruncat pe toate in tigaie cu ulei de masline, sare, piper, ace de rozmarin si niste catei de usturoi taiati pe lung. Nu am scos coaja la nimic, nici macar la rosii, pentru ca am fost lenesa, apoi am observat ca a fost foarte delicios ca nu am facut-o. Peste am pus bucatile de piept, condimentate cu piper rosu si verde si unse cu ulei.

Gata. Eh, nu ca e mai simpla chiar si decat frigaruile? Se lasa in cuptor vreo 50 de minute la foc mare, pana cand legumele se inmoaie si se rumenesc usor.

Eu m-am lins pe degete.

ratatouille2

Tagged with: , , , , ,

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rei said, on Iulie 15, 2009 at 8:22 pm

    hai, hai, vino!!

  2. Alíz said, on Iulie 19, 2009 at 9:54 am

    Treci la mine, ai un cadou: http://fakanalforgato.blogspot.com/ Cu roşu am scris ce e important şi pe româneşte. 🙂

    Fiul meu Aaron mi-a zis, că te interesează preparatele mele. Curând voi face un post şi pe româneşte, până atunci vezi pozele, şi comentează, pe care vrei să citeşti şi româneşte. Dar ma am şi un alt blog, mai vechi unde sunt mai multe preparate: http://egyeljol.blogol.hu/


Lasă un răspuns

