Domestic Slut

Shish Kebab de luni seara

Posted in Carne, Pui by Highway on Iulie 13, 2009

couscous3

Ce am pregatitt aseara e mai simplu decat orice de pana acum, dar cum Didi vrea neaparat descriere imi rezerv niste minute de explicatii rapide. Șiș kebab e o rețetă atat de veche incat apare cu alt nume chiar si in Iliada. Desi noi o stim cu titulatura asta turceasca (de fapt un cuvant persan) nu ma indoiesc ca este cunoscuta pe toate continentele inca din paleolitic. Traducerea e simpla ‘carne fripta in teapa’ sau cam asa ceva. Eu am norocul unui halal market chiar pe strada mea si uneori merg sa iau de acolo carne de pasare condimentata picant si carnati uscati de vita. Au tot felul de chestii interesante, chiar recomand genul asta de shopuri.

Deci am piept de pui taiat cuburi mari, gata spiced up. Am un ardei grad din gradina de la ai mei si un dovlecel de la piata. Unul dintre carnatii de vita il tai felii groase si pe rand, toate astea, le trag in teapa. le piperez, le sarez si le stropesc cu putin ulei. Le pun pe grill – o tava cu capac care are un gratar la mijloc si care se pune deasupra flacarii de aragaz. Inauntru se ajunge la o temperatura fabuloasa s carnea si legumele se frig minunat.

Bun… Intre timp fac couscous-ul pe care l-am cumparat tot de la arabi, cu unt si cimbru. Dureaza fix 5 minute si are instructiuni pe cutie.

Pentru ca am descoperit in frigider o sfecla mica, cumparata de la o baba in loc de rest, o curat de coaja, o tai in bastonase lungi si o fierb cu sare si 2 cepe mici zdrobite.

Langa mai pregatesc repede o salata din castraveti de gradina cu sare de mare, ulei de masline si o intreaga lamaie stoarsa.

Gata. Reteta pentru lenesi : )

couscous2

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Diana said, on Iulie 14, 2009 at 12:10 pm

    Multumesc pentru inca o reteta minunata 🙂
    Abia astept sa o incerc si eu acasa! 🙂

  2. ioana said, on Iulie 14, 2009 at 5:01 pm

    ce-mi plac mie astea pentru lenesi 😀


Lasă un răspuns

